miércoles, 12 de septiembre de 2018

12/09/2018

Aquest primer dia de classe hem començat llegint un text de l´autor Michel Tournier sobre la Literatura Catalana Infantil. Desprès hem hagut de respondre a una sèrie de preguntes sobre la lectura, les quals teniu a continuació:

1- Existix una literatura infantil?
Resposta: Creiem que no, perquè només el títol existeix una literatura infantil? ja ho deixa molt clar. A més, l'autor escriu que les edicions per a xiquets obeeixen a lleis que exclouen per complet la vertadra creació literària.

2- En el cas que existisca, com hauria de ser?
Resposta: Els contes haurien de ser llegibles pels xiquets, eixe seria l'objectiu principal.

3- Quins aspectes del món de la literatura infantil denuncia Michel Tournier?
Resposta: L'autor creu que els llibres de literatura infantil no estan escrits per als xiquets, però com aquests llibres estan escrits tan bé, tan límpidament i tan breument, tot el món podria llegir-los, inclosos els joves.

4- Esteu d'acord amb la visió de la literatura infantil que exposa Tournier?
Resposta: Estic clarament d'acor i compartisc la idea que els professors hem de ser bons lecors per poder ensenyar als nostres alumnes a ser-ho també.


Després de compartir les nostres respostes, hem llegit el tema 1 de teoria on apareixian moltes definicions de literatura catalana infantil, fins acabar-ho.

No hay comentarios:

Publicar un comentario