1- Existix una literatura infantil?
Resposta: Creiem que no, perquè només el títol existeix una literatura infantil? ja ho deixa molt clar. A més, l'autor escriu que les edicions per a xiquets obeeixen a lleis que exclouen per complet la vertadra creació literària.
2- En el cas que existisca, com hauria de ser?
Resposta: Els contes haurien de ser llegibles pels xiquets, eixe seria l'objectiu principal.
3- Quins aspectes del món de la literatura infantil denuncia Michel Tournier?
Resposta: L'autor creu que els llibres de literatura infantil no estan escrits per als xiquets, però com aquests llibres estan escrits tan bé, tan límpidament i tan breument, tot el món podria llegir-los, inclosos els joves.
4- Esteu d'acord amb la visió de la literatura infantil que exposa Tournier?
Resposta: Estic clarament d'acor i compartisc la idea que els professors hem de ser bons lecors per poder ensenyar als nostres alumnes a ser-ho també.
No hay comentarios:
Publicar un comentario