Hui hem acabat la feina que teniem de l'altre dia sobre analitzar un llibre le Literatura Catalana Infantil i hem exposat la ressenya als companys. El llibre que ens ha tocat analitzar es titula
alicia i el país de meravelles. Ací us deixe l'esbós de les principals punts que hem tractat en l'exposició:
Després de l'exposició, la professora només ens ha dit que caldria mencionar la hipertextualitat, perquè es tracta d'una relació directa amb el conte de Alícia en terra de meravelles.
No hay comentarios:
Publicar un comentario