sábado, 22 de septiembre de 2018

21/09/2018


Hui hem començar la classe comentat la conferència de Miquel Desclot del passat dijous. Més endavant, la professora Isabel ens ha ensenyat a fer un Limerick, que es tracta d’un gènere poètic l’estructura del qual és la següent:
Primer vers: indica qui és el protagonista.
Segon vers: Vol dir quina és la qualitat del protagonista
Tercer i quart vers: vol dir què fa el protagonista.
Quint vers: final de caràcter extravagant.

La professora ens ha demanat que férem dos. Els nostres Limericks diuen així:

Hi havia una formiga
Que tenia una amiga,
Van anar a una botiga
Perquè tenien molta intriga
I es van punxar amb una espiga


Hi havia una gallina que es deia Catalina
Tenia una veu molt fina
Perquè li agradava la xocolatina
Un dia la seua cosina li va donar una cuina
I va menjar xocolata durant tota la seua vida

Per últim, un grup de companys va exposar la ressenya que havien fet en classe sobre el llibre de Literatura Catalana Infantil que va  repartir la professora.


No hay comentarios:

Publicar un comentario