Hui hem començar
la classe comentat la conferència de Miquel Desclot del passat dijous. Més endavant,
la professora Isabel ens ha ensenyat a fer un Limerick, que es tracta d’un
gènere poètic l’estructura del qual és la següent:
Primer vers:
indica qui és el protagonista.
Segon vers: Vol
dir quina és la qualitat del protagonista
Tercer i quart
vers: vol dir què fa el protagonista.
Quint vers: final
de caràcter extravagant.
La professora ens
ha demanat que férem dos. Els nostres Limericks diuen així:
Hi havia una
formiga
Que tenia una amiga,
Van anar a una
botiga
Perquè tenien
molta intriga
I es van punxar
amb una espiga
Hi havia una
gallina que es deia Catalina
Tenia una veu
molt fina
Perquè li
agradava la xocolatina
Un dia la seua
cosina li va donar una cuina
I va menjar
xocolata durant tota la seua vida
Per últim, un
grup de companys va exposar la ressenya que havien fet en classe sobre el
llibre de Literatura Catalana Infantil que va repartir la professora.
No hay comentarios:
Publicar un comentario