sábado, 15 de septiembre de 2018

14/09/2018

Hui hem continuat amb la teoria de l'assignatura i després hem hagut de respondre a les següents preguntes:

1- Per què la literatura infantil ha estat considerada paraliteratura?

Jo pense que és perquè molta gent considera que el nivell d'aquestes lectures és molt més baix que el de les normals, perquè estan fetes perquè puguen ser llegides per infants, els quals estan dotats de menys competències per llegir que els adults.

Més endevant, hem definit els següents conceptes:

Lector model: es tracta del públic al que va dirigida l'obra de l'autor.

Competència literària: capacitat que tenen les persones per interpretar els textos literaris i emprar tals destreses en altres àmbits.

intertextualitat: És la citació d'un text en altre sense cambiar res.

hipertextualitat: Es tracta de la relació d'un text amb un altre de manera no específica.

paratextualitat: Elementes que ens fan referència a un text: títols, imatges...

Gramàtica interioritzada: Es tracta de la capacitat de distinguir la realitat de la ficció.

No hay comentarios:

Publicar un comentario