miércoles, 19 de septiembre de 2018

19/092018

Hui hem descrit per parelles la definició de poesia. El meu company David i jo hem posat que es tracta d'una "manifestació literària la fi de la qual és transmetre un missatge a un receptor mitjançant l'ús estètic de les paraules per suscitar sentiments".

Després, per grups de treballs, hem llegit un poema del llibre el domador de paraules i hem seleccionat un dels numerosos que hi havien per llegir-ho en veu alta a la classe. Després hem comentat per què hem agafat eixe poema (principalment perque intervenien animals i les rimes feien molta gràcia. Ací us deixe el llibre i el poema que vam seleccionar:






Més endevant, hem continuat amb la teoria de la poesia i la cançó i la professora ens ha demanat penjar al blog una cançoneta que recordàvem de xicotets. La mia es titula: eren tres alpins.


No hay comentarios:

Publicar un comentario