jueves, 13 de septiembre de 2018

13/09/2018

Hui la professora ha començat la classe explicant el tema 2 de teoria i després ha repartit uns fulls a cadascun amb un text titulat Ajudar al nens a esdevenir lecors.

Resum: El text parla principalment de cóm podem ajudar als joves a iniciar la lectura des que són xicotets. Les principals eines que hem d'utilitzar per aconseguir açò serien: donar-los llibres adequats a la seu edat, és a dir, que no siguen massa extensos, que continguen bones imatges al llarg de tot el llibre, deixar-los que escullen els temes que els agraden (fent nosaltres de guies d'acord amb els seus gustos), no confondre la lectura lliure am l'escolar i no corregir-los o presentar-los llibres en els quals puguen trobar un heroi com a protagonista i se senten identificats amb ell o ella per no perdre l'interés.
A més, el text parla sobre les coses que poden allunyar als xiquets dels llibres, com ara que no s'imaginen l'escenari, que el tema no els interessa, que no sempre saben qui parla en els diàlegs. que el text està reblert de referències culturals que no entenen, etc.
D'altra banda i per últim, ens convida a fomentar sempre la lectura als xiquets, encara quan sembla que no vulguen llegir mai un llibre, i a llegir nosaltres, els adult, els mateixos llibres, perquè poden recordar-nos a nosaltres en molts aspectes, sobretot quan érem xicotets.

No hay comentarios:

Publicar un comentario