L'autor de la nostra obra era Carles Cano. Per explicar la seua vida i els fets més significants de la mateixa, els meus companys David i Katia han repartit el tríptic i ho han explicat.
Quant a la representació, hem optat per fer un teatre amb titelles fetes amb Goma Eva i un decorat molt cridaner, que cridara l'atenció de la classe. A més, crec que la dramatització ha sigut el nostre punt fort, encara que, a l'hora d'involucrar al públic amb diverses qüestions no s'ha entonat massa bé. D'altra banda, crec que la il·luminació ha sigut la correcta i que el diàleg ha sigut fluït, sense interrupcions i amb naturalitat. Finalment, hem optat per fer els sorolls nosaltres mateixos, perquè dubtàvem que l'ordinador ens deixara penjats en escena. He de dir que els alumnes han gaudit bastant perquè entonàvem massa aquests sorolls i potser ha sigut millor que fer-los digitalment. Comptat i debatut, llevant les preguntes per involucrar al públic, crec que ha sigut un treball notable.
No hay comentarios:
Publicar un comentario