L'autor d'aquesta obra és Roald Dahl, del qual han explicat la seua biografia, llibres més populars, estil literari, etc. mitjançant un vídeo explicatiu i un tríptic.
Quant a la representació, han optat per fer un teatre amb titelles, el qual no m'ha agradat massa per la monotonia dels diàlegs i la falta de fluïdesa. No obstant açò, tant l'escenari com els decorats han estat prou bonics i decorats i la il·luminació ha sigut la correcta. Finalment, pense que la representació ha estat ben enfocada per alumnes de primària però crec que ho podrien haver fet millor, potser assajant més els diàlegs la pròxima vegada i entonant amb una mica més d'entusiasme.
No hay comentarios:
Publicar un comentario