L'autor d'aquesta obra és Carles Perrault, un clàssic de la literatura infantil i conegut pràcticament per tots. Els companys han repartit els tríptics amb l'informació bàsica de l'autor i han explicat la seua biografia a partir d'un vídeo explicatiu fet amb una aplicació anomenada Animaker. No obstant açò, crec que hauria sigut millor explicar-la sense vídeo ja que és menys fàcil que els alumnes perdem l'atenció.
Quant a la representació, han triat per fer un teatre amb titelles. L'actuació ha estat molt ben preparada, els diàlegs han sigut fluïts i sense interrupcions, ha hagut una bona il·luminació i decoració i han interactuat amb el públic unes quantes vegades. Per tant, pense que aquest teatre estaria bé per dur a terme en l'educació primària.
No hay comentarios:
Publicar un comentario