domingo, 28 de octubre de 2018

Valoració animació Neda-que-neda

L'autor d'aquesta obra és Leo Lionni. El companys han explicat la seua biografia, obra, activitats, etc. mitjançant un tríptic, encara que crec que podien haver dit més coses importants sobre l'autor.
Quant a l'escenificació, m'ha agradat i ha sigut molt original la idea que van representar l'obra amb globus en comptes de titelles. D'altra banda, el decorat ha estat prou treballat, s'ha interactuat molt amb el públic, ha hagut una bona fluïdesa amb diàlegs, la il·luminació ha sigut la correcta i crec que està ben adaptat per treballar-la amb els xiquets de primària. Per últim, l'entonació (una de les coses que més importants són perquè tinga èxit una representació, crec) ha sigut excel·lent. L'única cosa que hauria canviat és ampliar la informació del tríptic perquè puguerem conèixer una mica mas a l'autor.

No hay comentarios:

Publicar un comentario