L'obra pertanya als germans Jacob i Wilhem Grim, dels quals han fet una divertida investigació fent un vídeo on preguntaven a diverses persones pel carrer què sabien sobre els autors. La majoria no sabia els qui eren però si la obra i la trama de Hansel i Gretel.
D'altra banda, quant al teatre, ha sigut senzill i ben decorat. Han emprat figures fetes amb Goma Eva (crec, perquè no veia molt bé des d'on estava situat), l'escenari era colorit, la llum intensa i el diàleg ha sigut fluït i coherent. A més, han comès poques errades en la parla i han interactuat amb la classe, per tant, pense que ha estat molt bé enfocat de cara al públic al qual va dirigit.
No obstant açò, l'àudio els ha jugat una mala passada perquè no funcionava, però han sabut no perdre la calma i actuar improvisant. M'ha agradat prou.
No hay comentarios:
Publicar un comentario