domingo, 28 de octubre de 2018

valoració animació conte de la Repunxó

Els autors d'aquest conte són els Germans Grimm. Les companyes han fet un tríptic per explicar les seues obres més importants i la biografia.
Quant a la representació, es tractava d'una actuació teatral, la qual ha sigut molt divertida i amb diàlegs prou fluïts i dinàmics. M'ha agradat molt la dramatització dels personatges, especialment el de la bruixa. A més, han interactuat bastant amb el públic i han assolit involucrar-nos en l'obra. D'altra banda, les disfresses i l'escenari han cridat molt l'atenció del públic perquè estaven molt ben aconseguits, per tant, pense que també ho hagueren fet amb els nens. L'única cosa que haguera canviat és la il.luminació, perquè era una pena que tant l'escenari com les disfressos no es veren adequadament amb la foscor (que tampoc era massa).

No hay comentarios:

Publicar un comentario