L'autora d'aquesta obra és Teresa Duran. Per explicar la seua biografia han utilitzat un tríptic i han recalcat que han escollit aquesta escriptora pel fet que era una dona.
Quant a la representació, els companys han fet un teatre amb un escenari molt curiós i il·lustratiu. A més, ha sigut una de les actuacions que més m'ha agradat, perquè han interactuat molt amb el públic, han utilitzat uns sons digitals molt originals i els diàlegs han sigut molt fluïts i sense interrupcions. Crec que es podria haver dut a primària amb molts bons resultats, ja que nosaltres que som adults ja ho hem gaudit massa. L'únic aspecte que hauria canviat és el tríptic, perquè crec que hi ha poca informació de l'autora en relació amb el que me agradaria conèixer.
No hay comentarios:
Publicar un comentario