L'autora d'aquesta obra és Teresa Broseta, la biografia de la qual han explicat mitjançant un mural ben decorat.
Els meus companys han realitzat una obra de teatre per representar el conte i ha sigut un dels treballs que més m'ha agradat, perquè han utilitzat unes disfresses molt bé aconseguides i la dramatització ha cridat molt l'atenció de la classe i, de segur, ho hauria fet també amb xiquets. Per tant, pense que ha estat bé adaptada a l'etapa de primària. D'altra banda, la il·luminació ha sigut la correcta, han interactuat molt amb el públic i la fluïdesa en els diàlegs era evident. Si haguera de canviar alguna cosa, seria que no hagueren acabat tan aviat perquè estàvem gaudint massa.
No hay comentarios:
Publicar un comentario