martes, 2 de octubre de 2018

2/10/2018

Hui hem estudiat la teoria de l'àlbum il.lustrat i després hem vist un vídeo que ens ha ajudat molt a comprendre-la. Per últim, m'ha tocat fer la ressenya oral del meu llibre: cartes d'hivern.

1 comentario: