Hui hem donat la teoria del teatre a classe. A més, la professora ens ha posat una sèrie de vídeos sobre aquest tema per il.lustrar-nos. Després, ens ha demanat fer un petit teatre per parelles i representar-lo dramatitzant a classe. Jo ho he fet amb el meu company David. Ací us deixe el nostre guió del teatre.
El foli està una mica arrugat perquè hem lluitat per veure qui se'l portava a casa.
Estem en una aula de Primària?
ResponderEliminar